Nieuws December 2015

Voorbereiding op Champions League

Woensdagavond staat voor FC Barcelona het laatste groepsduel in de Champions League op het programma. Om 20.45 uur speelt Barça in de BayArena de uitwedstrijd tegen Bayer Leverkusen. Het team van Luis Enrique sinds vorige week geplaatst voor de achtste finales van het Europese toernooi. De Duitsers staan met AS Roma op een gedeelde tweede plaats met vijf punten. Het team van Roger Schmidt heeft de punten nodig om de achtste finales van de Champions League te halen.

Luis Enrique heeft de selectie die naar Leverkusen afreist al bekend gemaakt. Dani Alves is afwezig door een schorsing. Gerard Piqué en Andrés Iniesta hebben rust gekregen en zijn niet aan de selectie toegevoegd. Jérémy Mathieu (hamstring), Sergi Roberto (enkel), Douglas (voet) en Rafinha (kruisband) zijn in Barcelona achtergebleven door blessures. De selectie bestaat uit: Ter Stegen, Bravo, Masip, Rakitić, Sergio, Suárez, Messi, Neymar, Mascherano, Bartra, Munir, Jordi Alba, Sandro, Adriano, Vermaelen, Samper, Gumbau, Cámara en Kaptoum.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.