Nieuws November 2014

Selectie voor duel met Valencia bekend

Er staat Barça op zondagavond een lastige uitwedstrijd te wachten. In Estadio Mestalla is Valencia de tegenstander. De coach van de blaugrana’s heeft daarvoor op zaterdag een persconferentie gegeven. Luis Enrique verwacht dat het niet makkelijk gaat worden. “Valencia maakt een goed seizoen door en ze zijn thuis lastig te verslaan. Ook hebben ze zich met Negredo, Alcácer en Gayà flink versterkt”, aldus Lucho, die niet bang is om naar Valencia af te reizen: “Als je bang bent om te verliezen, kun je maar beter thuis blijven. Daarnaast zou een overwinning in Mestalla een enorme opsteker zijn.“

Ook werd Lucho gevraagd over Lionel Messi, die afgelopen week twee records heeft verbroken. “Voor mij is Messi de beste speler ter wereld van het afgelopen jaar. Daar is voor mij geen twijfel over mogelijk”, aldus Luis Enrique.

De spelers die zijn opgeroepen voor het duel tegen Los Che zijn: Ter Stegen, Bravo, Alves, Adriano, Jordi Alba, Bartra, Mathieu, Piqué, Mascherano, Busquets, Xavi, Rafinha, Rakitic, Pedro, Munir, Neymar Jr, Luis Suárez en Messi.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.