Nieuws September 2017

Uniek fanclub-feest!!

Aangezien El Clásico gepland staat in het weekend vlak voor kerst, hebben we dit seizoen een primeur!

In onze ‘huiskamer’ van NAC Breda gaan we op zaterdag 14 oktober om 20:45 uur de wedstrijd
Atlético Madrid - FC Barcelona kijken!

De Fan Club Barcelona organiseert die avond voor de leden en introducés de penyabijeenkomst om gezamenlijk op een groot scherm naar de wedstrijd te kijken.

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, team- en klasgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

De tenues van Atleti zijn, zoals u vast zult begrijpen, alleen niet welkom!

De mooist uitgedoste (kleine) Barça-fan ontvangt een speciale prijs, dus zorg voor een mooie Blaugrana outfit!! Is uw Barça-garderobe nog niet bijzonder genoeg?
Dan kunt u HIER bij de Barcelona Fan Shop uw outfit compleet maken!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk 3 loten voor de loterij met prachtige officiële Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Wilt u niets missen van Atleti - Barça?

Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!

U komt toch ook?