Nieuws Februari 2015

Vizier op Granada

Zaterdagmiddag speelt Barça voor La Liga tegen Granada. Het duel zal om 16.00 beginnen in Los Cármenes, het stadion van het team van Abel Resino. Het team van Luis Enrique is daarom al vrijdagavond naar Andalusië afgereisd voor deze competitiewedstrijd.

In de persconferentie voorafgaand aan het duel tegen de Andalusiërs hield Lucho nog een slag om de arm. “Soms ontwikkelt een duel zich anders dan dat je voor ogen had, maar Granada heeft de punten hard nodig. Daarom verwacht ik dat ze het ons lastig kunnen maken”, aldus de coach van de Catalanen, die vervolgde met: “Van de laatste vijf duels die we op zaterdag om 16.00 uur zijn begonnen hebben we er drie gewonnen, dus het kan goed voor ons uitpakken.”

Ook zijn collega van Granada, Abel Resino, gaf een persconferentie. “Natuurlijk kunnen we van Barça winnen. Het zou een prestatie van formaat zijn, want het is een van de beste ploegen ter wereld. We zullen onze uiterste best doen”, verklaarde de coach van de Andalusiërs.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.