Nieuws November 2013

Voorbereiding op Milan en Betis

Na een weekend vrij zijn de spelers van FC Barcelona maandagochtend begonnen aan de voorbereiding op twee belangrijke wedstrijd. Eerst zal woensdag AC Milan de tegenstander zijn in Camp Nou en zondag spelen de Catalanen een uitwedstrijd tegen Betis in Sevilla.

De spelers zullen het teleurstellende gelijke spel van twee weken geleden in Milaan, willen rechtzetten door in het eigen Camp Nou te winnen. Maar dit is niet het enige wat speelt, want bij winst op AC Milan zet Barça een grote stap naar de volgende ronde in de Champions League. Mocht Ajax van Celtic winnen, dan is bij winst de volgende ronde al zeker.

De tweede wedstrijd van de week, tegen Betis, is ook belangrijk. Want naaste belagers Atlético Madrid en Real Madrid maakten afgelopen weekend geen fout en wonnen hun wedstrijden. Daardoor moet Barça in Sevilla winnen om de voorsprong te behouden.