Nieuws December 2011

'We zijn wat we respecteren'

Na het succes van de campagne 'We zijn wat we eten', de bevordering van gezond eten, heeft de Stichting van FC Barcelona een nieuwe campagne gepresenteerd genaamd 'We zijn wat we doen, we zijn wat we respecteren.'

Deze keer het doel is het bevorderen van respect, tolerantie en verdraagzaamheid, vooral onder jongeren, op basis van voorbeelden uit de sport en voetbal in het bijzonder. Bij de lancering waren Sandro Rosell, President van FC Barcelona, Ramon Pont, Vice President van de Stichting van Barça en onder andere de Minister van sociale zaken van Catalonië, een wethouder van de stad Barcelona en vertegenwoordigers van de UEFA aanwezig. De komende twee maanden zal de campagne getoond worden in Camp Nou en het Palau Blaugrana.