Nieuws December 2014

Win een Messi boek

Wil je een gezellige woensdagmiddag, kom dan woensdag 3 december vindt naar de Nationale Voetbal Vakbeurs. Een voor Nederland uniek evenement waar de Fan Club Barcelona niet mag ontbreken!

Clubbestuurders, coaches, technische staf enzovoort uit het Nederlandse voetbal worden allemaal onder het dak van Evenementenhal Gorinchem samengebracht met alle gerelateerde leveranciers. In Nederland zijn meer dan 2.650 amateurvoetbalclubs en 36 betaald voetbal organisaties actief.

Wil jij er ook graag heen? Dat kan! Ook als voetbalfan is dit een ontzettend leuk evenement om bij te wonen. De toegang is gratis en je kan je HIER aanmelden. Hier kun je dan alle informatie van de beurs vinden.

Als je naar de beurs komt, lever dan je visitekaartje in bij de stand van de Fan Club Barcelona. Dan maak je kans om een boek over Lionel Messi te winnen van de auteur Guillem Balague.

Daarnaast kan je op de beurs lid worden van de Fan Club Barcelona. Met de speciale beursactie ontvang je alle voordelen die onze leden van ons gewend zijn. Dit is op de valreep nog een leuk Sinterklaascadeau!