Nieuws Oktober 2020

Zware weken voor FC Barcelona

Tussen 17 oktober en 8 november speelt Barça (in een periode van 23 dagen!) maar liefst 7 wedstrijden: 4 voor La Liga en 3 voor de Champions League.

1e wedstrijd: zaterdag 17 oktober met de uitwedstrijd tegen Getafe (21.00; daarover later meer).

Vervolgens volgt 20 oktober de Champions League wedstrijd thuis tegen Ferencváros (21.00) (een totaal onbekende tegenstander voor Barça)

Dan de wedstrijd der wedstrijden: El Clásico 24 oktober 16.00 uur in Camp Nou

Alsof het nog niet genoeg is: 28 oktober uit naar Juventus (21.00) voor de Champions League; clash Messi – Ronaldo? We zullen het zien.

31 oktober of 1 november La Liga: uit naar Alavés. Tijdstip nog onbekend

4 november Champions League 21.00 uur thuis tegen Dynamo Kiev (moeilijke tegenstander)

En als laatste van deze reeks : voor La Liga thuis tegen Real Betis  (7 of 8 november; tijdstip nog onbekend)

Zware weken voor spelers en coach Ronald Koeman en zijn staf. Veel reizen (vliegen). Weinig trainen. Goed doseren. Het worden beslist zware weken maar topspelers en coaches zijn daar aan gewend. We wensen iedereen veel succes vooral in El Clásico en de wedstrijden voor de Champions League.

Ole-le, Ola-la, ser del Barça és, el millor qeu hi ha

(Ole-le, Ola-la, fan zijn van Barça is het beste dat er is)