Programma en prijzen

Een kort woordje vooraf
Vanwege een aanstaande verhuizing van ons kantoor dit najaar hebben we er voor gekozen om in oktober eenmalig geen reguliere fanreis te organiseren en ons te focussen op twee fanreizen in de tweede helft van dit seizoen.

We hebben daarvoor twee mooie tegenstanders uitgekozen, te weten Athletic Club de Bilbao en aartsrivaal Espanyol.

Athletic Club eindige vorig seizoen op de achtste plaats en wist Barça tot twee keer toe op een gelijkspel te houden. De stadsderby tegen Espanyol is altijd extra beladen en bovendien de op drie na laatste wedstrijd, waardoor er een reële kans bestaat dat dit de kampioenswedstrijd wordt!

Als te doen gebruikelijk organiseren we ook een Champions League-wedstrijd rond de eerste thuiswedstrijd in de knock-out-fase. Met de individuele reizen gaan we eveneens door, zij het dit seizoen alleen 'op aanvraag'.

De geplande reizen/wedstrijden
De twee voor dit seizoen geplande reguliere fanreizen betreffen derhalve:

10 t/m 13 april 2020 FC Barcelona - Athletic Bilbao*  Nog maar 2 plaatsen!
08 t/m 11 mei 2020 FC Barcelona - Espanyol**   Nog maar 10 plaatsen!!

*  NB! Voor Athletic de Bilbao geldt een toeslag van € 150,00 per persoon!
** NB! Voor Espanyol geldt een toeslag van € 235,00 per persoon!

Prijzen
Na vele jaren van nagenoeg ongewijzigde prijzen zijn we dit seizoen helaas genoodzaakt geweest de prijzen licht te verhogen. Mede dankzij onze solide en duurzame inkoop zijn we er echter in geslaagd om deze prijsstijging tot het uiterste minimum te beperken. Wanneer u echt 'appels met appels' vergelijkt, hanteren wij nog steeds uiterst scherpe en concurrerende (basis)prijzen!!

Onze prijzen zijn bovendien 'all in', hetgeen wil zeggen dat, met uitzondering van ruimbagage (voor veel mensen, zo is gebleken, is alleen handbagage voldoende voor een weekend), een reis- en annuleringsverzekering en de normale verblijfskosten, verder alles inbegrepen is!!

Bij ons dus geen verborgen kosten!!

De volgende scherpe prijzen** (excl. toeslag!*) zijn in het seizoen 2019-2020 van toepassing:

Leden Niet-leden
Op basis van een tweepersoonskamer p.p. (excl. ruimbagage) € 519,00 € 559,00
Op basis van een eenpersoonskamer p.p. (excl. ruimbagage) € 599,00 € 639,00
Kinderen t/m 15 jaar p.p.
(bij 1 of 2 volwassenen op één kamer, excl. ruimbagage. NB! Hier geldt de leeftijd op het moment van de reis!)
€ 489,00 € 529,00

** Let alstublieft op!! Deze prijzen zijn inclusief handbagage (10kg.), maar exclusief ruimbagage (20kg.). De meerprijs voor één stuks ruimbagage
is € 60,00.
* De hierboven genoemde prijzen gelden zolang er geen toeslag van toepassing is, die met name afhankelijk is van de (hogere) actuele prijs van de betreffende vluchten. De vliegprijzen kunnen elk moment wijzigen.
Boek dus zo snel mogelijk!! Want: vol is vol!!

Boekingen
Indien u voor één van de bovenstaande voetbalreizen wilt boeken, klik dan op onderstaande knop. Wij sturen u dan een boekingsformulier toe.

Indien de bovenstaande knop niet goed werkt, kunt u ook het e-mailadres peter@nbdsports.nl gebruiken voor de aanvraag van een boekingsformulier.

Heeft u geen e-mail, dan kunt u ook bellen (073-6440900). Wij sturen u dan een boekingsformulier per post toe. Krijgt u onverhoopt de voice mail spreek dan s.v.p. duidelijk uw naam, adres, postcode en woonplaats in en, indien van toepassing, ook uw lidnummer.

Verzekering
Wij raden u ten strengste aan altijd een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten! Indien u nog geen reis- of annuleringsverzekering heeft, bieden wij u een uitstekende mogelijkheid om goed en betaalbaar verzekerd op reis te gaan!
Klik hier voor meer informatie.

Gaan er kinderen mee?
Reist u met een kind of kinderen waarover u gezamenlijk het gezag heeft of waarover u geen gezag heeft? Klik dan hier voor meer informatie en het formulier dat u kunt gebruiken om aan te tonen dat u toestemming heeft.

Contact opnemen
Indien u contact wilt opnemen met NBD Sports klik dan hier voor meer informatie.

Volgend seizoen
Indien u dit seizoen niet wilt of kunt boeken, maar wel interesse heeft in de reizen voor het volgende seizoen, klik dan hier, vul uw gegevens in en u ontvangt als één van de eersten het programma voor het komende seizoen.

Algemene voorwaarden
Op onze reizen zijn algemene voorwaarden van toepassing. U ontvangt deze tevens bij het boekingsformulier.