Nieuws April 2013

Maar eerst Mallorca

Hoewel de aandacht in de media anders doet vermoeden, nu eerst La Liga. Zaterdag 22.00u staat namelijk het duel tegen Mallorca op het programma. Villanova moet veel spelers missen. Zo is Valdés nog steeds onder de panne met zijn schorsing. Mascherano, Puyol en natuurlijk Messi zijn alle geblesseerd. Adriano en Pedro hebben al wel meegetraind, maar hebben nog geen medisch groen licht gekregen. Een aardig uitgedunde selectie dus. Het cliché zegt de eerst volgende wedstrijd is het belangrijkste maar niets lijkt er op dat dit nu ook het geval is. Natuurlijk moeten de blaugranas de focus behouden.

Tegenstander Mallorca lijkt wel de meest ideale te zijn op dit moment in La Liga. De eiland bewoners hebben het moeilijk en bezitten de voorlaatste plek in La Liga. Vorige week verloren ze weer en het ziet er niet rooskleurig uit. Bij de bezoekers zien we 3 oud blaugranas terug. Miño, Fontàs and Giovani Dos Santos keren terug naar Barcelona.