Nieuws Maart 2014

Messi zien schitteren in Camp Nou?

De wedstrijd tegen Osasuna werd afgelopen weekend door FC Barcelona met maar liefst 7-0 gewonnen. Messi scoorde in deze wedstrijd drie doelpunten en werd daarmee topscorer aller tijden van FC Barcelona. Deze monsterscore was helaas niet genoeg om de koppositie in de Primera División te heroveren. Om dit te bewerkstelligen zullen de resterende wedstrijden gewonnen moeten worden. De eerstvolgende gelegenheid om zelf in Camp Nou Messi en de zijnen aan te moedigen doet zich voor in de thuiswedstrijd tegen de hekkensluiter Real Betis en het mooie is… Daar kunt u bij zijn !!

In samenwerking met partner NBD Sports organiseert de Fan Club Barcelona het eerste weekend van april een fanreis naar de wedstrijd FC Barcelona - Real Betis. Met een vol Camp Nou in het vooruitzicht zal menig voetballiefhebber het hart sneller gaan kloppen. Vanaf een mooie plaats in het stadion kunt u genieten van een geweldige sfeer en kunt u Messi aanmoedigen om de hattick tegen Osasuna te herhalen. Natuurlijk zorgt de Fan Club Barcelona voor het mooiste zicht voor ouders met kinderen.

Wil je hiernaast genieten van onder andere shoppen in de gezellige winkeltjes, de mooie bouwwerken van Gaudi, lekker eten en alle andere bezienswaardigheden die Barcelona rijk is, heeft u dit weekend nog voldoende mogelijkheden om deze mooie stad te verkennen. Natuurlijk helpt de reisbegeleiding u hiermee graag op weg. Om u alvast in de stemming te brengen, hebben wij de leukste reiservaringen op een rijtje gezet die u HIER na kunt lezen.

Om er bij te zijn, meld je dan HIER aan!