Nieuws April 2013

Steun de Fan Club Barcelona!

Op woensdag 17 april neemt de Fan Club Barcelona deel aan de belactie van de VriendenLoterij. Op die dag kunt u tussen 18:30 uur en 21:30 uur door één van onze belteamleden gebeld worden met de vraag of u ten behoeve van de Fan Club Barcelona in de VriendenLoterij wilt meespelen.

Voor elk lot zijn wij u zeer dankbaar omdat u ons daarmee de mogelijkheid geeft nog meer voor onze leden te kunnen betekenen. De helft van uw inleg gaat namelijk direct naar de Fan Club Barcelona. Daarbij maakt u elke maand kans op fantastische geldprijzen oplopend tot 1 miljoen euro en tienduizenden belevenissen die u met uw vrienden kunt delen, zoals reischeques en leuke dagjes uit! Bovendien helpt u de VriendenLoterij helpen omdat zij elk jaar miljoenen euro’s geeft aan Nederlandse organisaties op het gebied van welzijn en gezondheid zoals de Johan Cruyff Foundation, KWF Kankerbestrijding en Jantje Beton. Voor meer informatie over de VriendenLoterij, klik hier.

Als u niet gebeld wordt, maar ons wel wilt steunen, ga dan snel naar de site van de Vriendenloterij. Ook via deze weg kunt u een lot bestellen voor de Fan Club Barcelona.

Winnen is leuker met de VriendenLoterij.
Voor jou, je vrienden en voor de Fan Club Barcelona!