Nieuws April 2013

Steun de Fan Club Barcelona!

Woensdag nam de Fan Club Barcelona deel aan de belactie van de VriendenLoterij, dé loterij voor clubs, verenigingen en stichtingen. Die avond hebben vrijwilligers van de fanclub ’s avonds onze leden gebeld met de vraag of ze ten behoeve van de Fan Club Barcelona in de VriendenLoterij willen meespelen.

De helft van de inleg gaat namelijk rechtstreeks naar de Fan Club Barcelona. Voor elk lot zijn wij u zeer dankbaar omdat u ons daarmee de mogelijkheid geeft nog meer voor onze leden te kunnen betekenen. De fanclub wordt volledig gerund door vrijwilligers, die gezamenlijk staan voor een professionele werkwijze, waarbij het belang van de leden altijd voorop staat.

Mochten we u niet hebben kunnen spreken en wilt u wel de fanclub steunen? Dat kan door te bellen naar 0900 - 300 1400 of HIER op de website van de VriendenLoterij. Kies de optie 'Speel ook mee' en daarna voor 'Ik speel mee voor mijn favoriete club of vereniging'. Selecteer vervolgens de Fan Club Barcelona in Rosmalen. Na het invullen van het digitale formulier is uw aanmelding compleet.

Winnen is leuker met de VriendenLoterij. Voor jou, je vrienden en voor de fanclub!