Nieuws December 2022

Vernieuwde VriendenLoterij

Goed nieuws! De VriendenLoterij en BankGiro Loterij zijn samengevoegd tot een nóg leukere VriendenLoterij.

Wat betekent dit voor mij?
De BankGiro Loterij heeft uw deelname en gegevens overgezet naar de vernieuwde VriendenLoterij. Bestaande loten van de VriendenLoterij zijn automatisch overgegaan naar de vernieuwde VriendenLoterij.

Speelt u al mee met een lot en heeft u nog geen zelfgekozen doel opgegeven?
Dan wordt uw steun verdeeld over alle partners van de VriendenLoterij. Met uw lot kunt u ervoor zorgen dat minimaal 40% van uw inleg bij de Fan Club Barcelona terechtkomt.

Hoe kan ik de Fan Club Barcelona steunen?
Dit wordt door ons zeer gewaardeerd om de fanclub draaiende te houden. Hierdoor kunnen we onder andere het bedrag voor lidmaatschap laag te houden en de altijd gezellige penyabijeenkomsten organiseren.

Wilt u met dat lot de fanclub steunen?
Neem dan contact op met de Ledenservice. Zij maken dit graag voor u in orde. U kunt op verschillende manieren in contact komen:

Telefonisch
U kunt de VriendenLoterij bereiken op 088 - 020 1020.

Zij staan voor u klaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag tussen 9:30 uur en 16:00 uur.

Mijn VriendenLoterij
Bestaande ‘Mijn VriendenLoterij’ accounts gaan automatisch over naar de vernieuwde VriendenLoterij. U kunt HIER met uw inloggegevens blijven inloggen. Op ‘Mijn VriendenLoterij’ kunt u uw gegevens aanpassen en vindt u informatie over uw deelname.

Informatie: www.vriendenloterij.nl

Gerelateerd nieuws