Nieuws September 2013

Vervolg Barça-Ajax v.v.

Eerder publiceerden wij een eerste mededeling over de Champions League wedstrijden tussen FC Barcelona en Ajax. De fanclub ontving ondertussen enkele honderden vragen hierover, een nog nooit vertoond aantal, en ditzelfde wordt ook door zowel Barça als Ajax zelf ervaren, zo hebben wij begrepen.

Sinds het eerste bericht hebben we natuurlijk niet stil gezeten en alle mogelijkheden om aan kaarten te komen aangeboord. Helaas is daar weinig positiefs over te melden. Hieronder geven we kort e.e.a. weer.

FC Barcelona – Ajax (18 september)
Voor deze wedstrijd in Camp Nou worden geen kaarten beschikbaar gesteld, noch door de lijn die onze reizenpartner NBD Sports met FC Barcelona heeft, noch door de kanalen van de fanclub zelf.

Ajax – FC Barcelona (26 november)
Ook voor deze wedstrijd in de Amsterdam ArenA hebben we van alles geprobeerd. We hebben uiteindelijk nog slechts ‘één ijzer in het vuur’: er is een kans dat we, omdat we een Nederlandse penya zijn, een klein aantal extra kaarten krijgen toegewezen. Hoeveel dit er zullen zijn en wanneer dit precies bekend wordt gemaakt, kunnen we op dit moment helaas niet aangeven. Zodra we hier meer over weten, worden de leden van de fanclub in de nieuwsbrief geïnformeerd.