Nieuws Oktober 2012

Het aftellen is begonnen!

Het aftellen is begonnen! Over een kleine drie weken staat de eerste fanreis van dit seizoen op de agenda.

Op vrijdag 2 november vertrekt de groep al bijtijds, vanaf Eindhoven, naar Barcelona. De dag en tijdstip van de wedstrijd zijn helaas nog niet bekend, dus laat de indeling van de voetbal- en de toeristische dag nog even op zich wachten. Op maandag 5 november, rond het middaguur, is de terugvlucht.

Het is voor het eerst, sinds we in 2005 gestart zijn met onze (eigen) fanreizen, dat we FC Barcelona tegen Celta de Vigo bezoeken. In dat opzicht is deze reis een unicum.

Celta staat momenteel op de twaalfde plaats en heeft 3 wedstrijden gewonnen en er 4 verloren. We rekenen erop dat ze tegen onze Blaugranas in ieder geval nog een verlieswedstrijd zullen moeten bijschrijven.

Voor deze reis zijn nog slechts 5 plaatsen beschikbaar. Wilt u nog mee? Vraag dan snel een boekingsformulier aan via peter@nbdsports.nl. Alle informatie over onze reizen vindt u op de Reizenpagina van deze website.