Nieuws Maart 2015

Luis Enrique: “We moeten alles winnen”

Woensdagavond om 20.00 uur speelt Barça de return van de halve finale van de Copa del Rey. In El Madrigal spelen de blaugrana’s tegen Villarreal. Daarom gaf Luis Enrique na de laatste training op dinsdag een persconferentie. Hierin ging de coach in op de huidige vorm van het team. “Het team is in goede vorm. Nu is het zaak dit in resultaten om te zetten. Hiervoor zullen we alle wedstrijden moeten winnen”, aldus Lucho.

Over de tegenstander van woensdag is de coach lovend. “Villarreal heeft een goed team met een goede coach. Ze kunnen het iedere ploeg lastig maken”, verklaarde Luis Enrique, die vervolgde met: “Daarom zullen we goed en geconcentreerd moeten voetballen om te winnen.” De coach gaf daarom aan niets aan het lot over te laten: “Om verrassingen te voorkomen, moeten we deze wedstrijd winnen. We nemen dit duel zeker serieus.”

De selectie voor de return van Barça in de halve finale van de Copa del Rey is bekend. Luis Suárez en Javier Mascherano zijn geschorst voor dit duel en blijven daardoor in Barcelona achter. De spelers die wél in de selectie zitten, zijn: Ter Stegen, Masip, Montoya, Piqué, Rakitic, Busquets, Xavi, Pedro, Iniesta, Suárez, Messi, Neymar, Rafinha, Mascherano, Jordi Alba, Adriano, Alves en Mathieu.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.

Video: www.fcbarcelona.cat