Nieuws Maart 2019

Lastminute aanmelden mogelijk!!

Het is nog mogelijk om je aan te melden voor de aankomende penyabijeenkomst op zaterdag 02 maart a.s. waar we gezamenlijk op een groot scherm de Spaanse klassieker
Real Madrid - FC Barcelona kijken!!

Hopelijk gaat het net zo'n mooie wedstrijd worden als 27 februari jl.!!

Iedereen met een FCB-hart is van harte welkom, mits vooraf HIER aangemeld!!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom!! Neem er zo veel mee als u wilt!!

Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Voor de aanwezige kids is er een speciale quiz waar een mooie FCB-prijs mee gewonnen kan worden én de mooist uitgedoste kleine Barça-fan krijgt ook een speciale prijs!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk 3 loten voor de loterij met weer tal van prachtige Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Klik HIER voor het programma en meer informatie over de feestavond.

Tip voor de kids: neem je voetbal mee, want er mag op het hoofdveld gespeeld worden!

Kom met ons klinken op het 20-jarig bestaan en
meldt u HIER aan voor de penyabijeenkomst!!

U komt toch ook?