Nieuws April 2015

Nog vijf dagen tot vierde fanreis!

Over minder dan een week vertrekt de vierde fanreis van dit voetbalseizoen naar FC Barcelona. De reis, aangeboden door de Fan Club Barcelona en NBD Sports, draait natuurlijk om de thuiswedstrijd in Camp Nou, dit keer Barça vs. Valencia op zaterdagmiddag, precies tussen het Champions League tweeluik tegen Paris Saint-Germain.

Met het 2-2 gelijkspel tegen Sevilla heeft FC Barcelona gevaarlijke punten lagen liggen in Andalusië. Grootste rivaal Real Madrid, die de weekendwedstrijd wel wonnen, zijn tot een afstand van twee punten genaderd op de koplopers.
Vanaf nu is elke competitiewedstrijd dus als een finale en moet Barça alles op alles zetten om geen punten meer te verspelen. Een razend spannende race in de Spaanse titelstrijd, en dat zal ook in Camp Nou zo gevoeld worden door de reizigers die dit aprilweekend meegaan!
Daarnaast zal Barça tegen Valencia, met onder anderen sterspeler Negredo in de gelederen, sowieso flink aan de bak moeten. De huidige nummer vier op de Spaanse ranglijst blijkt altijd een lastige tegenstander; de heenwedstrijd in het Mestalla won Barça maar nét met 0-1 dankzij een doelpunt van Sergio Busquets in nota bene de blessuretijd. De ploeg van Luis Enrique weet dus wat ze te wachten staat. Voor Jérémy Mathieu, die voor Barça vijf seizoenen bij Valencia speelde, wordt het in ieder geval een leuk weerzien.

De groep reizigers zal onder begeleiding van twee reisleiders vrijdag naar Barcelona vertrekken voor een heerlijk voetbalweekend met natuurlijk de wedstrijd, een rondleiding in Camp Nou en het prachtige Barça Museum, waarbij de enorme FCB Fan Store met ontelbaar veel Barça merchandise uiteraard niet overgeslagen wordt! De rest van de tijd is het genieten van de stad Barcelona, het waarschijnlijk prachtige weer en al het lekkere eten en drinken dat Catalonië te bieden heeft.

Wilt u dit seizoen nog mee? Er is nog één reis te boeken dit seizoen, het weekend van 8 t/m 11 mei. Kijk hier voor meer informatie en boekingen.